Eliminated NOT Dead!

2
362

I walked to the closest Starbucks to my house this morning. For those of you who know me in real life sometimes the hippy chic in my heart pops out and she has to get outside and jaunt through the streets just to feel alive and free. *sigh* This kids is not a short walk and there is allegedly going to be rain later, so yeah it’s like that. But, I had to get out of the house to make sure that I got shit done. So the hippy crawled outta her shell and outta her bed and trekked to Starby’s for some alone time in my head. There is so much going on right now. It’s the strangest thing to know that one phase of your life is closing and a new adventure is beginning.

After finding out that my position with my current company had been eliminated I went through the whole flurry of emotions that go along with grieving. I cried for pretty much all of last Thursday and just sort of sat and filtered through all the fear that bubbled up in my head. If it were just me I would suck it up and take a shitty job and maybe move home with the folks for a few months just to get by. But, this situation has serious potential for Monkey life upheaval and that’s not okay. We’ve been on our own for a year now and he’s gotten used to his house and his room and his stuff and while our house needs a lot of work, it’s ours. It’s where we go together at the end of the day and I will be damned if some corporate thoughtless bastard is going to take that away from my son. I am too strong for this to beat me. I’ve got too many people supporting me for this to be the end of anything.

There’s good shit to come. There has to be. Right?

I’ve been applying to jobs right and left and feeling like at some point I might get something really worth skinning my knees over. I’ve been getting help from my sis and friends and really feel like shit is going to float to the surface before I run outta cash monies. So, cross fingers or pray or sacrifice chickens or whatever y’all do for good vibes to come my way.

In other news, I know you all are dying to know what’s going on in the dating front. Well, Lent is still going on so there’s that whole no-online-dating-thing still happening. Which is actually fine by me cause I’m sort happy right now. Like I’ve seen that guy previously mentioned more than once now and there is nothing but awesomeness happening. I’m still not gonna spill my beans because it’s mine and I don’t want to share. I like the way things are progressing and I’m feeling like this is possibly something that warrants a post later on all by itself. But I dunno when that might happen since I’m just going to bask in the ridiculously wonderful feeling I’ve got right now. Is that enough for y’all? It better be.

Okay, so I should walk home now. I’ve got laundry to do and more jobs to apply for and girls coming over to keep me company on my solo Friday.

Happy Weekend!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here